Monday, October 17, 2011

Dengan tak semena mena

Posted by ronramka

Salam dan selamat sejahtera. Dengan selamba dan muke xmalunye aku membuat entry blog setelah beberapa tahun aku menyepi. Terase kurang ajar plak walaupon aku tau xde sape pon follow blog aku nih.

Sebab utama aku post ni adalah kerane aku tgh bosan tunggu lieya pasal die bz ade event. Tengah aku tunggu aku belek2 kat android market ade plak aplikasi untuk aku update blog. Dengan pantas aku muat turun dan dengan hitech nye aku menulis entry blog nih.

Ehhh, baru aku pasan, ghupenye ni jugak entry pertama aku selaku laki orang dan bapak kepada seorang anak perempuan :p ... Yaaaaaaaa, aku dah berkeluarga! Jgn jeles wahai rakan2 bujangku.

Mcm biase penutup entry yang sampah. Bini aku dah setel kije n aku nak chowww. Rindu anak beb!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments: