Monday, September 7, 2009

huhhhhh...

Posted by ronramka

hahhh...lamer sial aku tak hapdet bloggg...demmmm, baru aku sedar kebizian tahap sekangkang kara...

FIFA 2009 PS3 TOURNAMENT @ MIDVALLEY

1st day of puasa..Sony Malaysia ader organize tourney kat midvalley sempene world cup next year...aku pon mendaftarlah nama dengan riang dan gembiranya dengan niat nak have fun pada bulan pose dan juga mengambil experience join tourney nihh...1st time aku join tourney fifa nih...the tourney took place at midvalley center court...


Konsep tourney nih..kalah mampos..aku pon main laaa, 1st game menang..huhuhu, 2nd game pon menang, uikkk...3rd game menang...quarter menang, sampai la ke semi aku menang...aku punyerlah bersyukur time tuhh...betol rezeki bulan Ramadhan..huhuhuhu...

hadiah yg SonyStyle sediekan, 1st place SONY PS3, 2nd place, SONY PSP...

ini antare gambo2 pade hari kejadian :







masok final, jumper sorang dak pawa, SOLIDSNAKE...mamat nih mmg tak asing lagi dalam dunie FIFA tourney...huhuhuhuhu...aku tak target menang pon...masok final tu pon aku tak espek, 1st time masok tourney laa katekan..musti tak target ape2..huhuhuhu...final aku kene tibai 7-3 ngan mamat tuhhh...hahahahahahahahha...mmg dier hebat, FYI mamat tuh member aku pon..huhuhuhuhu...

Dapek laa eden nombo duo..Alhamdulillah...dapat sejibik SONY PSP..ok tuhhh...dokek luo pon RM750..ngehehh..








HOME THEATER BAHARU


dalam ini cerita, i would like to tnx my sister...tnxxxxxxxxx kak ezz!!!!!!!! bukannye dier hadiahkan kat aku ker aper..tapi dier telah boli set home theater 5.1 seraun saun..ngeeheee...merase gak aku akhirnya dengan seraun saun nih...belek punyer belek receiver dier ternampak plak optical in...melompat aku...huhuhuhuhuh...teros dengan pantas aku pi carefour dan membeli optical cable yg berharge RM5 saja...huhuhuhuhu...

Utk pengetahuan rakan2 taulan...optical cable akan meng-transmit-kan audio signal dari ape2 electronic device yg sapot optical nih secara digital dan seterusnya memperolehi sound yang sangat pawarut..(ayat cam sial)..bukan seperti cable audio yg biasa yang ader 2 warna merah dan putih tuh..yg tuh bole bawak 2.0 aja...ke-pawaroot-an 5.1 seraun nih adalah...adalah...ermmm..cenggane aku nak cakap ekkk...haaaa, let say korang tengok citer antu, pehtu dalam satu scene tuh ader bunyik hantu kat belakang karakter tersebut, so bunyik hantu tu pon akan korang dengar kat bahagian belakang korang (bunyik daripade speaker belakang)...lepastu korang akan terkujut seperti aku tempohari..hampeh betoll..bedeghau darah aku mase tuhh..demmit..really change the experience laa, lagi puas n berdentumm...




aku mmg tak terer tang penutup...so...byeeeee

2 comments:

K-End said...

apsal ada sorang mamat tuh muka cam Ed, member Ninja?

ronramka said...

mmg ed pon..hahaha..lepak ngan dier la hari tuh -_-