Monday, April 6, 2009

april bladifull !!! >_<

Posted by ronramka

assekomm..

hmm,nape kene asekom, askum, smekum dan sbgainye..naper tak nak memenatkan jarik type pepanjang Assalamualaikum...haaaa..kan sedap bace die ye dok? rerajin kan la sket tangan tekan2 tuh..afdhol sket..

mengikut kepada perkara diatas (chehh..cam nak balas email formal daripade en zaky jerkk :p) april fool..sowie btw sbb lambat citer pasal april fool..kedatangan april fool nih selalunye tidak akan diperasani oleh aku..mmg aku takkan pasan..aku tak tau sbb aper..n yang pelik nyer, eventho dah terkene pon aku still boleh terkene lagik..ape ke tungkik sgt aku nih..last april fool, which was 5 hari lopeh..tak bnyak arr aku kene, but mostly aku kene kat lowyat.net forum..tmpat dimaner aku slalu berbual online ngan memember PS3 aku..

ok lah, peh abes kijer time tuh, aku kuar jap ngan liya..ehh, pgi maner arr yang? luper arr waktu tuh..hahahaha, nnt dalam komen ingatkan org ek, kiter pi mane :p huhuhuhu..patut arr tak ingat 1st april..short term memory lost upenye..kohkoh..sambung balik..haaa, kuar ngan domei aku, nice day, had a lot of fun wit her, jalan2, mamam2 n after maghrib kitorang balik..sampai jerk umah, mandi, terdengar satu msg masok..misti cayang aku nih na manje2 ngan aku..dengan lalalala nye aku bacer..msg dier berbunyi gini, "yang, terime kasih utk 2day, ni last kiter kuar..tnx 4 evritin, n bye forever"...

telucut towel aku daripade tubuh badan aku yg bulat nih, n jantung aku mengepam ngan laju nye waktu tuh (yang pompuan tuh jgn nak xited sangat..aku pakai suar kecik waktu tuh, gatai btol)..hah, sambung..bedeghau darah aku waktu tuh..apakah ini? naper? teros aku tepon dengan tangan menggigil..toot toooooot, toot tooooott..pick up.."APRIL FOOOOOOOOOOOOOOOL" maser tuh la aku raser tinge aku jadi bersih coz kerak2 taik tinge aku berguguran dengan jeritan tunang aku waktu tuh...hampeh nyer tunang..berani dier buat lawak sebegitu rupe..kalau dier ader kat sebelah mau kene sekeh ngan aku..tekene lagi aku...demmm...tunangku si demok domei damba :p

daaaaaaaaaaaaa

3 comments:

oRcHiD said...

hahahahaahhaahahhaahahhaahahahahahahah~

eh tp mmg cuak tau..
klu tibe2 dpt msg cmtu.. time tue mmg x igt 1st april ke ape ke..
and then u all br lps hangout sesame kan??
pergghhh~!! mmg cuak.. :D

nsb baik la die x off hp pastu..
klu off, lagi la haru~ :P

btw liya.. u mmg awesome!!! hehehehe~

ronramka said...

chaittt..awesome u saidd :angry:

asam haram ader..buat tunang cuak ader laaa...sighhhh

oRcHiD said...

lalalalala~ :P