Tuesday, April 14, 2009

Kebusanan Kecipanan .........

Posted by ronramka

April 11 - hari sabtu yang lepas, terbagi kepada 2 sesi...Kebosanan tahap karipap sadin dan satu lagi sesi, KE-BEST-AN yang melampauuuuuu...suke2 ati aku jer tambah imbuhan kat pekataan 'best' tuh padahal best tuh sendri bukan pekataan melayu.. :p ...

dalam post nih aku nak becrite pasal sesi pertame....

BUSAN TAHAP CIPANNNNNNN...dahh, tu je citer diee, hahahahaha..busan aku nih sampai tahap aku amik gamba2 yang merapik serta bergurau senda dgn CIKO...



CIKO domei channnn (^_^)


pikabooooo


cube click gambo ni n tengok subtitle dier, biler tengok balik cam cilake, hahaha


tepi highway nkve..chehh


adegan hangat ross & rachel :p


keskeskeskes..ni sesi no. satu pada 11 april 2009..next post aku akan citer pasal sesi 2 plak..nak pi berak dulu..nak ikot? jum...jadi tukang bau jer....

0 comments: