Wednesday, March 25, 2009

Berak......

Posted by ronramka

Smekomsss to all of u out there who loving me :p .....

Ape ke benak sangat kepale hotak aku nih sampai tak der idea langsung nak post kat blog aku nih..nak post pasal game baru...takder wit dah nak bli game baru...nak post pasal cayang aku...watper nak post pasal cayang aku..nyibuk jer korang..nak tau pasal hal rumah tangge aku plak..ngeheh...

So utk pagi yg mulie nih...tetibe plak aku nak citer pasal berak..sbb pagi2 mmg enak utk berak..ceriter pasal berak nih, aku teringat mase aku darjah satu baru masok skolah dulu..utk pengetahuan inicik2 dan puan2 skalian, aku dulu adelah seorang budak yg penakut nauzubillah...asek nak bekepit ajer ngan mak ngan abah aku..dah dalam kelas pon lari tekedek2 sambil menangis teresak2 lalu menerjah abah aku tatkala aku meraung kesedihan sbb mak n abah aku dah nak balik rumah mase tuh...hahahaha, cam bangang pun ader...

tak silap aku mase tuh baru sebulan aku masok skolah, mase tuh aku masih lagi memakai baju skolah putih tuh, n seluar pendek biru..manjang kene gigit nyamuk..balok perdane btol...nak dijadikan citer, pagi tu aku sakit perot sangat2..aku duduk blakang skali, sebelah aku ade sorang budak pelat name dier shahril..tahap kekemutan perot aku maser tuh mmg menggamit usie aku yg mase mude mase tuh..nak mintak kuar mase tuh segan lagi, coz aku pemalu..

mase semakin lame semakin suntuk buat aku yg montel dan putih kepink-an macam seekor anak babi yg sgt chumell ini..otot kemut aku mmg dah tak dapat menampung bahan2 kumbahan yg sedang mem-force utk keluar...suddenly...........................

ketepek, pek , pek, puk, kecepis kecepis, piutt...perasaan lege yang amat sangat dikuti dengan rase suam2 panas berlinangan melalui peha lalu objek2 cekelat jatuh menyembah lantai kelas aku...shahril dah pandang2 tetapi yelah, budak kan...siap tanye tuuu, ni perbualan aku tatkala itu dengan shahril :

shahril : amende tu akmar??

aku : hahh? apende?

shahril : tuu, tuu..kat lantai bawah ko tuh?

tetibe aku panik, dan jawapan yg keluar dari mulut aku yg mude waktu tuh adalah :

aku : ni coklat aku, aku simpan dalam poket..tetiber plak cair !!!!!!

ahahahahahahahahahahahaha...jawapan tu kalau dipikir balik mmg arr macam aku terer bab2 kritikal thinking nih, but biler dah besa mmg rase bangang yg bertambun tambun...kohkohkoh...member aku angkat tangan lalu teros jerit.."CIKGUUU, AKMAR TERBERAK DALAM SELUAR!!! BANYAK YANG MELELEH CIKGUUUU!!!"

waktu tu berderau darah aku, kemaluan yang tak dapat dibendung..aku pun memasrahkan diri aku..cikgu aku waktu tu namer cikgu Dianingseh..baik tapi strict org nyer, dier tepon mak aku, lalu mak aku pon datang, siap dapat cubitan azimat dari mak aku..dalam kete pon tergelentat aku nak duduk utk menselesekan diri aku nih...

hehehehe..tu lah citer aku waktu darjah satu dulu..bile ingat2 balik mmg tergelak sorang2..kenape lah jawapan cokelat tuh kuar, kecik2 dah pandai nak mengelentong..huhuhuhuhu...

k guyzzz..kijer time, chowwwwwwwwwww

9 comments:

Anonymous said...

gross la u

ronramka said...

lerr..citer pengalaman dak kecik laaa

revolutionworks said...

umang aiiiiiii!! coklat!!!! ahahahahahahahaha!

ko memang berbakat! 1)Critical thinking (yg ko cakap tu), 2)Bohong (memang tahap dewa XD ) <== yg ni paling kritikal kui kui kui

Syed said...

hahaha...teringat aku kisah apai dulu bawak seluar dalam pegi sekolah terkantoi pulak dgn anak cik din...hahaha, adakah kerna dia pernah mengalami trauma yang sama seperti yg ko lalui? hahaha

ronramka said...

hahaha...bdoh betol apai sengal..

wehhh..bila lg mau william hehehe

syed said...

itu la...william telah memanggil manggil nie, haihhh

mari mari sebelum aku menyambung belajar kita kasi william kaya hahaha

apa kata kalau ada duit lebih kita makan kedai arab pulak sambil hisap shisha bawah khemah hahaha

oRcHiD said...

hahahahahahahhahaahah!!!!!!!!
coklat????? eeewuuuuuu~

tp tue la kan.. zaman xtau pape bnde lagi..
yg tau nk selamat jer.. so jwb jela pe yg patut..
but ur fren tue mmg genius la..
coz die x terpedaya ngn ur answer..
klu di buat nye die percaya tue coklat, mcm mane??
hahahahaha~

ronramka said...

perghhh...kalau die percaye, agaknye sanggung kutip..wakakakaka..astaghfirullah, pengoto plak bunyik dier...dah dah dah..tutup citer pasal ceklat nih..aku nak makan kang tegelentat selere aku kang :p

oRcHiD said...

eeeewwwuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!
ok CASE CLOSE!!!!!! :D