Sunday, February 1, 2009

blog aku mmg tak best...

Posted by ronramka

ader stengah2 org kater blog aku xbest..mmg xbest ponn..aku buat blog ni mmg sesajer suker2, xde kene mengene ngan mak bapak org laen pon..mmg care karang aku pon mmg xbest sbb aku buat nih mmg care aku...watper aku nak ikut org laen yang best tuh...yang best tuh mmg dah dier terer buat blog..mmg die terer..so good for them lah...mm, kalau ader saper2 aser jelik bacer post aku nih, sori arr..

blog aku just utk aku wat sajer2 so kalau sesaper yg tak suke or raser blog aku tak best, buzz the fuck off..bukan takleh trimer kritik tapi kalau blog org pon nak comment, bende yg independent nih...hmm, mmg org tuh BAGUS GILER LAAAA..kalau aser diri tu terer mengarang sgt, buat novel..jual..bole wat duit ye dok?

bia la update ker tak blog aku nih, at least aku eppy ngn idop aku..xkaco idop org, xmengganggu umah tangge org, masalah aku handle sendri2 tak mengganggu idop org len.. kalau blog aku nih ader mengganggu jiwe atau emosi sesaper SOWI laa..tu jer aku mampu cakap, but as far as i concern, takder kut..pader sesaper yg tak puas ati ngan karangan aku yg MEMBORINGKAN nih, yg tak sebest ngn blog dorang2, mintak maaf la sebab aku tak sebagus ngan korang..coz maybe Tuhan jadikan aku nih tak reti mengarang..

bye, unenjoy urself wit my blog (^_^)

6 comments:

Ijoy said...

aisehhh bro. Jgn patah semangat. Ini small matter je ni. Yg penting jiwe happy

leya007 said...

butut2....org yg kte x best tuh bce gak blog neh, kalo x besh x yah ar bkk, x yah sebok2 nk bce....
4 yang2, saba erk...

oRcHiD said...

ala wat xtau jer..
diorg tue jeles sbnr nye..
sbb blog diorg xde org bace..
wakakakaa~ :D

Anonymous said...

relax la bro~

writing blog ko relax aku pernah baca~

lawak tak bley blah, aku selalu dok ketawa sorang2, kawan2 aku sampai naik heran.

Style writing yang lepak ni memang takde orang buat lagi, keep it up bro, peduli la apa orang kata, janji enjoy XD

ronramka said...

hohohoho..

tenkiu tenkiu..

ehh..khaliq pon ader gak..

btw, dah men demo killzone blom? huhuhuhu

Nurul Hayati said...

Kau apsal emo nih?? Buat bodohh sudeyy lahh. Go to hell with them lahh