Friday, January 30, 2009

RON THE STORM !!!!

Posted by ronramka

HOH..bangge btol ngan nick aku kat atas tuh..tu lah nick baru aku bersempene dengan game yang tengah kaum2 aku dok giler skang MOTORSTORM, kalau korang bacer post aku yg lepas ader box shot dierh...

Petang nih akan berlangsungnyer satu pertandingan racing yang giler babi brutal hanya seorang PS3-ian sajer yang boleh merasai kenikmatan racing nihhh..kalau korang tengok kat cni ijoy.blogspot.com, ader sorang kaum aku tuh dier dah bikin bakar dekat aku ngan SHAM (kaum PS3-ian gak)..yang kelakanyer, aku ngan sham nih ader game nih tapi dier takder, tapi dier nyer BELAGAKKK!!! perghhh hanya tuhan jer tau beraper terbakarnye hati nurani aku nih..huhuhuhu...takpe wahai IJOYYY..aku hanye mampu diam sehingge pukul 6 petang nih dan aku akan tunjukkan ketereran aku dalam game nih selaras dengan nick name baru aku RON THE STORM(RTS)..

gambo kat bawah nih menunjukkan sedikit kebrutalan game nih...



2 gambo nih aku amik maser aku tengah men, game nih dier ader photoshoot mode, cool kan? tengok gambo belah kiri tuh, aku tereksiden ngan tunggul kayu..huhuhu..hambikk..yang gambo lagi satu korang paham2 jer la aper yg akan berlaku lepas tuh..

k lah, nak buat kijer..

IJOY N SHAM..see u this petang...

1 comments:

Hitokirizero said...

ptg nie akan terjawab sape paling power...hohohoho..demm..aku terase presure..