Tuesday, January 20, 2009

Lori terbakar !!!!!

Posted by ronramka

Alloooooo....fuhhhh best btol arituhh..braper haribulan aarrr?? luper arr..tapi maser tu aku nak pi isap hokok..masok jer pari jerit kat haku...lori terbakar...HAH!!! LORI TERBAKAR?? aku tengok kat tingkap jerrr tuu haaaaaaa...tak sampai sekilo meter dari opis akuu lori macam lori balak tu tebakoo...asap hitam dah kepol2...

kalau korang tengok video tuhhh btol dekat ngan satu condo..FYI kejadian berlaku di jalan duta...memule amik pakai cam phone viewty aku...tengah record..tuttt tuttt..BALOKKKKK..BATERI ABESSSSSS!!!! peh tu tetiber macam ader mentol menyale kat atas pale hotak akuu, "TINGGGGGG"..aku tingat yang aku ader bawak camera sony aku...berlari tekangkang aku nak cepat..huhuhu...tengok arr video kat bawah nih...abaikan sore2 latar yang menyakitkan hati tuh :p



Yang cileke nyer, ramai plak kerete2 benti tepi tempat lori tu terbakoo..bangang ker apoooo!!! tak tau ker yang bende tu bole meletop anytime...adooo..kalau aku ader mau jer aku suruh sorang2 beratur depan aku peh tu aku tampa sorang2 ikut giliran...marah btol aku..tak sayang nyawe...bombe pon datang ngan bangge nyeee..cepat gak laaa sampai..pujian diberikan kepader abang bombe...seb bek tak meletop, kalau tak mau begegar jugak menara MATRADE nih...huhuhuhu

*moral of the setori : jangan dekat ngan api :p

3 comments:

leya007 said...

tgk lorii terbakar pon besh, berdoa la tuk pemandu lori tuh smoga die slamat....agk2 pemandu lori tuh sempat lari x?camne lori die bleh terbakar erk?

ronramka said...

tak de org laaa tanggachiiii...

sbab kebakaran, maybe air dier tumpah kat seat sebelah peh tu rokok kat tangan dier terjatuh pastuuu satu api yang marak terjadi pada kepala lori dan bombe sampai...

*hahaha, cam citer dak darjah 2 tak :p

oRcHiD said...

hahahaha~
sedar xpe.. :P
tp btol la.. klu ade xcident ke pe ke..
rmai brenti.. tp bkn tuk tlg, brenti tuk tgk...