Sunday, January 18, 2009

game yang aku tengah layan...ngehehh

Posted by ronramka

woooooohhhhoooooooooskang da kol 8.30 n baru sejam setengah yang lepas aku telah menghabiskan satu game PS3 aku yang bertajuk UNCHARTED: DRAKE'S FORTUNE....n satu lagi game yang terbaru yang aku tengah layan is MOTORSTORM : PACIFIC RIFT ....KEPALE HOTAK nyer best 2 2 game nih....

yang uncharted tu is about sorang nih namer dier Drake, kijer dier lebey kurang macam citer national treasure tu laaaa..carik2 harte karunn...aku ske mamat nih nyer personality dalam game nih..happy go lucky n slamberhh...huhuhu, the plot of the game is nice...graphic takyah citer arrr..menusuk kalbu..i took me about sebulan lebey nak abeskan game nih...puzzle like nyer game, so pening gak la kpale nak menyelesaikan puzzle dalam gae nih...nih boxshot utk due2 game nih....



for all u PS3ians out there, kalau takder lagi 2 2 game nih...go go go...buy buy buy..i'm giving 10/10 for both of this game, seriously..

n nih plak screenshot yang aku amik utk final cutscene dlm game uncharted: drake's fortune tuhh..





heh..soooo saper nak pinjam kat akuuu, lai lai lai...

0 comments: