Saturday, January 24, 2009

Alhamdulillah ......

Posted by ronramka

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sbb smlm 25/1, majlis tunang aku ngan liya tomei dah selesai n sumer berjalan ngn lancar...

to DAUZ, YATI, YANA, FAEZAH, APAT, RINA, N MUN...tnx alottttttttt sebab sudi bersusah payah datang ke sg Beso yang jauh tuh..kene plak hujan, hehehehe...but Alhamdulillah berenti mase kitorang nyer rombongan sampai kat situ...HUJAN RAHMAT...hehehe...pader family aku pon tak luper coz dorang yang bnyak sangat tolong dalam melancarkan majlis aku ngan liya, especially to my Pak Busu n Mak Busu...tnxxxxxxxxxxxx bebanyak...tak dapat nak balas pertolongan dorang...mak aku yang bnyak support n buat gubahan hantaran, termasok gak makcik2 aku yg len...tanxxx alot...basicly mmg aku serah bolat bolat kat sedare mare aku coz mmg dorang tau selok belok majlis camni, kalau aku masok campo pon takut make thing worst, hehehehe, so bio org LAME yang menyelesaikannye..

huhuhu..tak luper gak kat sepupu aku Fariza, selamat bertunang gak, sehari sebelum dier tunang..nyibukkkk jerhhhh...ahahahahahaha...kiddin la jaaa...

giler fam aku sampai kat sawah padi sumer jadi jakon...hahahaha

pasal gambo plak, tak sempat nak donlod dalam PC lagi coz my sepupu tak bawak cable transfer dier..huhuhuhu..so hav 2 wait until rabu masok opish nanti..sorry guyz, log in to ronramka this wednesday yaaaaaaa...

daaaaaaaa

5 comments:

oRcHiD said...

really??? waaahhhhh~
congrate~!!!!!!!!!!!!!!
berdoa la agar majlis berjalan lancar.. ;)

jgn lupe post gmba tunang tau.. :P

ronramka said...

wokkeyy..

no prob..i will

Anonymous said...

wah wah...ckp org sebok ehh?? siap la nnt!! heheh anyway congrats yer couzy! cepat2 bitau tarikh kahwin so tak clash la nnt...heheh

COngrats to u both! =)

Anonymous said...

hari dah khamis...mana pics tak upload pun!!! letak gamba liya ngan eija tuh...hehehhe

ronramka said...

tak sempat nak post kat opis..balik umah plak PC takder install photoshop...

takper..sok org post..

:p