Thursday, June 11, 2009

Barang Baruuuu!!!!

Posted by ronramka

Smekom, (cehh dulu suruh org lain bagi salam dengan menaip pekataan yg penoh, skali aku plak yg dah malehh)

pehhhhhhh, lame siol aku tak hapdet menatang haram nihhh..BZ arrr, last week baru jer abes SMIDEX, SMIDEC nyer annual axhibition..penat nak mampos..jadi runner utk business matching, hampir tumbuh ketuat kaki aku...sighhhh...

kali nih aku terase nak bagi review game, game ape? GUITAR HERO METALLICA bebehhhhh!!!! wwarghhhhhhh...kasik bunyi ganaz sket...senanyer dah lamer gak aku bli game nih but baru nak bagi rebiu...

Best ke tak game nihhh?? mesti laaa besstttttttttt...fuhhh biler korang main game nih, terase seolah2 korang berjamming bersamer Metallica laaa, siyes beb...lagu2 dier mmg mantap2 plus ader lagu2 dari band lain as well, antare peberet lagu, ONE, MASTER OF PUPPET, FADE TO BLACK, NOTHING ELSE MATTERS, UNFORGIVEN.....mak aihh, bnyak lagu2 best yg derang convertkan ker guitar hero...kat bawah nih gambo guitar ngan game dier..



mesti ader antare korang tertanyer2 cenggane nak main..tali takdak pong? hmmm jgn isau..care main dier simple, nampak tak kat fretboard gambo guitar kat atas tuh? ader ijau, kunin, merah, biru n oren...itu lah kunun2nye tali kepade guitar tersebut..ape dier? nak petik kat maner? haaaaaaaaaa, kalau korang pasan la kat gambo tuh, kat body guitar tuh, ader satu bende melintang, mendalah tuh boleh keatas dan kebawah sambil mengeluarkan bunyik klik klik...itulah tempat korang nak memetik atau menggentel nya..hehehehehe, konsep samer macam main guitar, tekan butang2 kaler tuh n petik mendalah yg tengah tuh yg aku panggil pick......tengok jap vids kat bawah tuhh....



dah nengok? nampak kan ader note2 berkaler turun tu kan...biler sampai jer kat bar bawah tuh, korang hit button kaler kat fret dan strum la pick tuhh...kalau cantik korang hit, bunyiklah, kalau terlambat atau tak kene..ader bunyik tegelentat sket..ngeheh...

so pade aku game nih mmg fun, kalau korang ader drumset, mic, n satu lagi guitar utk guitar hero...bole main dalam full band..lagi syiokkkk...

chowwwwww....

1 comments:

azlan said...

..tak dapat kulit guitar metallica ke?...yg gambo tengkorak tue..