Friday, May 8, 2009

HELIUM GAS (^_^)

Posted by ronramka

Hari ni Jumaat merupakan ulangtahun ke-13 bagi SMIDEC..SMALL & MEDIUM INDUSTRIES DEVELOPMENT CORPORATION...tu jer pembuka kata aku..wakakakakakakaka...

senanye nak stoly moly kat korang yang aku telah membuat sesuatu bende yang selame nih aku hanye nonton kat TV...iaitu, menghirup gas helium dan bercakap sejurus lepas aku menyedut gas tersebut...utk korang yg tak tau akan effect gas helium nih tatkala seorang manusie nenyedutnya..sore korang akan menjadi sore yang paling lawak skali...wakakakakakakaka...

at 1st aku tengok madzir, seorang officer koporat kom, menyumbat gas tuh dalam belon..pehtu aku teringat citer friends, part chandler sedut gas tuh n nyanyi lagu I WILL SURVIVE..aku gelak kaw kaw punye..pehtu teringin plak aku nak buat..memule mmg aku rase takut...manela tau kot2 ader side effect aku mandul ker, rambut aku gugur or kulit badan aku bersopak ke kan...aku pon suruh arr sekor2 try dulu..sumer nyer tak berani...last2 aku ngan ketakutannye aku mengofferkan diri...

MMG LAWAK SIALLLLL...ader stengah org panggil laughing gas..mmg ko tegelak2 lepas sedot..adeh adeh..meleleh air mate aku...utk mempertontonkan kepade korang sumer, tengok arr vids kat bawah nihh...aku siap nyanyi lagu faizal tahir gemuruh jiwa lagi :p



WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...cam sial..aku pon tak tahan lalu tergolek tergelak...petang nih lepas setel majlis makan..aku nak main lagi ngan gas tuh..aku dah suruh mahadzir simpan sket utk sesi bergelak ketawe :p

2 comments:

aishah said...

last2 nanti addicted patu tetiap ari makan gas tu patu bebetul mandul..ish2 sket2 takpe la..rambut pun mmg dah gugur :P

sarra said...

hahaha lawak..cute2!!..