Tuesday, February 24, 2009

bende yg menyeramkan berlaku :(

Posted by ronramka

isk..lamer giler aku tak post kat cni..bnyak kijer arr..xsempat nak update..ok..just straight 2 da point..

smalam satu perkare aneh telah berlaku kat diri aku yg humble nih..kesah ni melibatkan diri aku dan juge my pet cat CIKO..ciko nih satu2 nyer kucing peliharaan aku kat apartment aku tuh...kol 11.30 after tengok friends aku decided nak layan PS3 aku jap sementare nak genapkan kol 12, pehtu aku mmg pasan ciko tido kat belakang aku atas couch while aku duduk atas lantai besandar kat couch merah aku tuh..main punye main punye main, tengok jam dah tepat kol 12..dats it, time for tido coz esok nak bngun awal n gerak awal coz nak beli nacik lemak kak ton :p kohkoh..eh termenyimpang plak..nyway, maser aku nak tutup PS3 aku aku pandang belakang jap nak tengok ciko, HOHHHHHHHH..ciko tengah wat muker cam ni haaaa



serious guyz..bkan nak buat citer seram..sbijik camtuh..aku maser tu bulu meremang tak ingat..tak penah ciko buat kat aku camtuh..tepat dier pandang kat aku..kaku giler aku maser tuh..die dalam keadaan baring, n bile aku nak hulur tangan nak urut pale dier, mulut dier gigil2 n nampak taring...wut the FUCKKKKK!!!! aku maser tuh gelabah..tapi aku yg gelabah tuh cuber relax n aku bacer ayat Qursi n ayat2 lain.. tapi still muker camtuh..

last try, aku panggil name dier bnyak kali n aku tepok kat peha aku try macam nak panggil dier..3 kali aku try at last tetiber muker dier berubah..from fierce giler babi tros jadi chumel balik...aku mmg chuak giler babs time tuh...tepat kol 12 plak tuh...sampai skarang nihaaa kalau aku dok pikir still meremang.. i recon mmg ader arr bende tu smlm, maybe bende tu marah kat aku sbb asek maen PS3 ajer...hadussss..lepas ni aku akan lebeh berhati2 lah...

doa doa jelah takder bende yang pelik2..amiinnnnnn

3 comments:

revolutionworks said...

ko main game apa akmar sampai dia meremang camtu? koh koh koh

Ko main game tembak anjing kot? ahahaha

Nurul Hayati said...

Kau banyak sgt tengok citer niang rapik..hahhahah :P

oRcHiD said...

woooooooooooo~!!! scary...