Wednesday, November 19, 2008

Kat airport Kelantan (^_^)

Posted by ronramka

HAHAHAHAHAHAHAHA...biar aku gelak duluuu...huhuhuhu..

Aku ader received satu email nih dari member aku maser kijer kat MATRADE duluh..tajuk email dier "pening kepale pegi airport Kelantan"...aku bacer tajuk email tu pon macam da nak tegelak tapi tahan dulu...takut citer sedeh ker ape ke kan...So aku pon bukak laa scroll kebawah sket, gambo ni kuar....



aku gelak macam nak putus urat kentut aku...paling lawak no 3 ngan 5...mmg cam sial...utk pengetahuan korang, nih bukan signboard yang btol...tah hamba Allah maner yang gatal tangan dok mengedit gambo tuhh..mmg takder kijer arr dorang nihh...

k lahhh...aku nak pi sambung gelak...........

1 comments:

Syed Mohd said...

oit...kah kah kah...
baru blogging abe nie...hahaha
bagus bagus, selamat join blogospherela yer
nanti kita berwilliam lagi satu hari hahaha