Tuesday, November 18, 2008

Darth Maul in local drama series :p

Posted by ronramka

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....setelah beberape minit selepas 1st post aku, aku nak share ngan korang aper yang telah aku encounter..heh...

Ekau orang ponah tak nengok series baru kat TV3 pukul 9.30 malam hari khamis? Puaka Niang Rapik dier ganti citer kekasihku seru, ader yang penah...ader yang tak penah kot... tapi tak per..Aper yang aku nak share ni tak memerlukan korang tengok citer nih...just nak tunjuk kehebatan drama seram malaysia nih menggunakan icon Star Wars yang terkenal iaitu DARTH MAUL !!!

Ader satu part dalam episode nih, sorang mamat nih name dier amin, bawak moto tengah2 malam bute kat Kampung Niang Rapik..tetibe jer moto dier mati...jeng jeng!!! heh...mamat ni pon kunun2 btol2 kan laa moto dier, tetundek sane, tetunduk sini...try stat moto dier takleh gak...peh tu dier turun lar nak tolak moto dier utk tolak moto dier kan...PEH TUUUUUUUUUUUUU



haaaaa...muncul la darth maul kampung niang rapik...huhuhuhuhuhuhuhu...tabik sama ahmad idham....tapi overall best gak arr citer dierr...aku nasihatkan korang tengok tauuuuuuu...

daaaaaaaaaaaaa...!!!

0 comments: